Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

printen vanuit Indesi

• reinhilde Terryn | 29-04-2005 12:09 | 5 reacties

Als ik indesign doc op inktjetprinter van epson print, krijg ik volledig andere kleuren dan op mijn scherm, scherm is goed gekalibreerd en zelfs al maak ik er een .dpf van dan nog zijn de kleuren anders?

Reageer op dit bericht

Reacties

• Jeroen | 24-05-2005 17:48

Ik denk dat je kleuren scherm misschien wel is gecalibreerd maar de printer niet. Hiervoor moet je profielen aanmaken, de drukkerij kan je hierbij helpen.

• Steph. W | 28-05-2005 02:40

Probeer dit eens: Maak een copie van het project, en maak de gebruikte kleuren van het project 10 % lichter en print het dan uit om te zien of de kleurverschillen meer overeenkomen met wat er op het beeld staat van het originele werk. Als het goed is is het naar het gewenste resultaat. Sucses ermee.

• Bert | 08-08-2005 09:42

Indesign heeft een aantal bugs waaronder kleur in de output. QuarkXpress heeft deze problemen niet mogelijk kun je je bestand naar Quark brengen en dfan printen.

• Bert | 08-08-2005 09:42

Indesign heeft een aantal bugs waaronder kleur in de output. QuarkXpress heeft deze problemen niet mogelijk kun je je bestand naar Quark brengen en dan printen.

• me | 08-11-2006 16:18

you suck

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon