Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

waterlose offset

• eduard | 17-05-2005 17:46 | 12 reacties

wie kan mij meer informatie bezorgen over droge offset meerbepaald over de cortina rotatiepers van KBA.

Reageer op dit bericht

Reacties

• marc rosiers | 20-05-2005 20:21

Beste, hiervoor zul je in Nederland momenteel bij Rodi media - Broek op Langedijk terecht moeten kunnen. Drukken hier nu een paar maanden mee. Dijkman in Diemen gaat ook met deze pers starten, hier kan je misschien ook terecht. vriendelijke groeten! Succes

• eduard | 23-05-2005 22:14

Mark, bedankt voor u reactie en zal zeker u raad opvolgen en mijn oor daar zeker is te luisteren leggen. Maar ik blijf vooral hopen op reacties van mensen die mij vooral op papier doc. kunnen bezorgen of mij verder kunnen helpen waar ik terecht kan over het principe van waterloze offset en doc kunnen bezorgen over de cortina misschien de importeur van KBA persen? dank bij voorbaat alvast eduard

• Edwin | 24-05-2005 23:13

De Toray-platen voor waterloos offset worden in Nederland door Wifac verkocht. Op hun website "www.wifac.nl" is de nodige informatie te lezen/downloaden over het waterloze offset principe. Ook is hier informatie te lezen over de waterloze persen van KBA, Genius en Karat. Aarzel niet om contact te zoeken en meer informatie aan te vragen. Succes

• pol | 25-05-2005 00:25

hallo eduard, ik denk dat je best is te raden gaat, als je meer wilt weten over de cortina, bij de importeur van deze persen. deze pers is van KBA uit duitseland en wordt bij mijn weten ingevoerd door wifac. Ik kan mis zijn ... maar hopelijk lezen ze dit bericht en reageren ze want zij zijn volgens mij inderdaad ook de enige die je hier meer info over kunnen geven over deze pers groetjes en succes der mee pol

• Adri | 25-05-2005 08:59

Er bestaat ook een Europees verband van waterloos offsetdrukkers. Het is de EWPA, en de overkoepelende WPA kijk hiervoor op www.wpa.org

• eduard | 26-05-2005 01:16

hallo adri, bedankt voor u reactie, ik ben direct naar de site gaan kijken www.wpa.org maar dan kom ik terecht op de site van de "washington Policy Associates, Inc." kun jij dit nog is nakijken en mij eventueel het juiste adres doorgeven alvast bedankt eduard

• dennis de drukker | 30-05-2005 23:40

toray werkt redelijk er zijn alleen wel wat nadelen wat ik echt vervelend vind is de manier van "vuiltjes"te corigeren dit,is geen corectie stift maar vloeistof in een soort mini flesje met een mini tampon aan de voorkant en je dekt het vuiltje af met een laagje ciliconen dit slijt weer af en het vuiltje komt weer terug het is ook erg toon gevoelig (je hebt wel inktrol koeling nodig)als er warmte bij komt kijken gaat ie tonen ook als je het rubberdoek na het wassen niet erg goed droog gemaakt heb krijg je toon of je hebt de rollen de vorige keer niet goed genoeg gereinigt en er is nog wat was middel achter gebleven krijg je toon een klein drupje was midel ergens en je kan op nieuw beginnen oja de plaat is ook erg kras gevoelig en krasjes nemmen inkt aan ook kun je vreemde vlekjes krijgen het is niet moeilijk om een inkt waterbalans te krijgen dus waarom zou je waterloos gaan alleen heb je minder last van papier deformatie voordelen:je hoeft je vocht bak niet schoon te maken

• dennis de drukker | 30-05-2005 23:43

o ja die flesjes corectie middel drogen g v d elke keer uit en zijn nog duur ook

• Adri | 10-06-2005 09:51

je kunt meer info vinden op http://www.waterless.org/ en de Cortina van KBA is een rotatiepers; deze wordt niet door Wifac geleverd maar door Hans de Groot

• Nederland Droog | 28-06-2005 10:30

Bel is met Kees Tolboom ban Xsys printsolutions Doetinchem, een van de ontwikkelaars van Waterloze inkten. 0314 351800

• kokw | 22-07-2005 22:13

Heb alle in formatie gelezen, gewoon Wifac bellen die importeur is van Toray en die kennis in huis heeft

• drukkerij Moderna nv | 04-05-2007 16:36

wat wenst u over waterloze coldset druk te weten ?

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon