Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

vraag over order manager

• Sanchos | 16-06-2010 09:27 | 6 reacties

Ik heb een vraag over order manager.

Ik ben een paar dagen terug geslaagd voor Allroud DTP'er maar ik zat vooruit te kijken naar een andere opleiding, ik zat te denken aan order manager omdat ik voordat ik naar school ging een soortgelijk werk deed, maar nu kan ik die hele opleiding niet meer vinden. Heet dat nu mediamanagement?, ik wil dit doen als avondschool of curus.

bedankt alvast.

Reageer op dit bericht

Reacties

• Sanchos | 16-06-2010 10:01

Volgens mij kan het ook traffic coödinator zijn, de omschrijving is hetzelfde.

• skip | 16-06-2010 22:49

beter staf & kader opleidingen

• Speedy | 17-06-2010 21:41

Sanchos,
    Volg een algemene managementopleiding, staf en kader klinkt leuk maar als je buiten de grafische industrie solliciteert is de eerste opmerking die je hoort als je staf en kader zegt; "Wat is dat staf en kader, daar heb ik nog nooit van gehoord" dus doe een algemene opleiding en je bent beter voorbereid op de maatschappij. Zelf meegemaakt, dus spreek uit ervaring.
    Er zijn diverse managementopleidingen afhankelijk van wat je wilt uitgeven, hoe bekender de naam , des te hoger de prijs (meestal).

• skip | 20-06-2010 00:39

De bond geeft zelf subsidie. Staf en kader is gewoon de opleiding voor grafisch management.

• joop | 25-06-2010 11:50

NIET DOEN, gegarandeerde opleiding tot werkloze

• Sanchos | 25-06-2010 14:16

Het klinkt wel logisch wat Speedy zegt, ik kijk wel bij de LOI. Ik heb dinsdag een sollicitatie gesprek voor technisch DTP'er, en daar praat ik wel even verder.

En jop, wat bedoel je? er is geen werk in te vinden?

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon