Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Tombolakaarten

• Mario | 07-07-2010 11:03 | 7 reacties

Hallo,

Moet voor een klant (digitaal) tomobolakaarten maken. Hij wil op ieder deel 4 nr's plaatsen.

Is er een programma waar ik bv de nr's kan inplaatsen en bv enkel de nr bij een tweede doorgang op de kaart kan printen.

Zou om 1200 kaarten gaan.

Als iemand kan helpen, graag een seintje.
    Of heb je zo'n bestand.
    Ik wil er graag voor betalen;

Mario

Reageer op dit bericht

Reacties

• Nathan | Data Druk | 07-07-2010 11:18

Volgens mij is dit gewoon mogelijk in Indesign, als ik je goed begrijp?
    Venster ->Automatisch -> Gegevenssamenvoeging

• janko | 07-07-2010 11:52

Wij werken veel met Coreldraw, daarin gaat dat ook. Via samengevoegd afdrukken.

• Mario | 07-07-2010 12:58

Hallo Nathan, Janko,

Tnx voor de reactie.

Zelf ben ik zeer veel bezig in PS en AI. Zou blijkbaar veel meer moeten gaan doen in ID.
    Gisteren nog aan het kijken geweest, maar niet dadelijk mijn oplossing gevonden.

Nathan, zou jij me willen helpen met zo'n ID bestand ? Corel heb ik ook, maar zit nog met versie 9 (is dus mss wat verouderd).

Geef me je prive mail en ik mail je voor de kosten te vergoeden (moet dadelijk even weg, maar reageer zeker straks)

Bedoeling is dat de kaarten worden 14,8 x 10,5 (horizontaal) Links en rechts is er telkens 3 cm voorzien voor het plaatsen van de nr's.

Bedoeling is dat de bovenste nr start vanaf nr 1000 - tweede nr vanaf 3000 - Derde nr vanaf 5000 en vierde nr vanaf 7000 en dus per print telkens 1 nr naar boven gaan.

Hoop dat je me even op weg kan helpen ?

Alvast dank bij voorbaat.

Groeten Mario

• jeroen | 07-07-2010 14:05

Als u even vermeldt op welk formaat u zal printen en wat u precies bedoelt met 3cm links en rechts (maak misschien even een tekeningetje) dan kijk ik even wat ik kan doen.

• jeroen | 07-07-2010 14:38

mail anders naar vervaeke[at]mail.be

• Nathan | Data Druk | 08-07-2010 09:46

Mario,

is dit de bedoeling?
    Voorbeeld puur met betrekking tot de nummers, formaten e.d. kunnen we het later over hebben.

http://www.filefactory.com/file/b2766fd/n/voorbeeld.pdf

mail me maar even op: datadruk@planet.nl

• Mario | 09-07-2010 09:40

Hallo Nathan,

Bedankt voor de hulp.
    Het is reeds in orde.

Jeroen heeft me goed op weg geholpen !
    Nogmaals bedankt Jeroen.

Tof te zien dat er nog mensen zijn met het hart op de goede plaats. Bedankt jongens.

Groeten Mario

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon