Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

prinect prepress interface

• wim | 15-07-2010 15:14 | 4 reacties

wij hebben prinect prepress interface opnieuw herinstalleert op xp professional, voordien draaide het op Win server 2000.
    alles werkt prima tot op de xp computer,
    MAAR ik kan het niet met de pers lezen.
    ik heb oude werken in die map geplaatst en die kan hij wel lezen, dus de link van pers tot map is oké,
    wij werken nu voorlopig met een cassette om de gegevens over te dragen, want daarvan kan de pers het wel lezen,

Reageer op dit bericht

Reacties

• Nathan | data Druk | 15-07-2010 15:21

Misschien heb je voor XP een andere driver nodig? Wellicht kun je het programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus? rechtermuisknop klikken, daar staat het bij geloof ik.

• wim | 20-07-2010 13:47

bedankt voor de reactie maar het haalt niets uit,
    interface maakt een ppf file in de output map, maar ik kan ze helaas niet lezen met de cpc 2000 via het net werk, oude werken daarin tegen wel

• Marc Bremer | 20-07-2010 15:38

Stuur een een nieuw en oud bestand naar marcbremer at home punt nl

• van Tetterode | 03-08-2010 13:37

waarschijnlijk is het pad niet goed.
    in cp 2000 staat een regel in gegeven en die naar een map op jou ppi kijkt en dit zal niet meer kloppen.
    gewoon Tetterode bellen en volgens mij is dit zo opgelost!

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon