Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

CTP

• Frank | GMW | 21-07-2010 02:04 | 8 reacties

Sinds gisteren hebben we een probleem op onze Lusscher CTP. Na het inleggen van de plaat wordt deze wel naar de aanleg getrokken maar de vacuum gaat niet aan, ook niet na meermalen doorgaan, waardoor het hele proces stopt. De aanwezige monteur van Lusscher wist het ook niet . Wie heeft al een szoiets bij de hand gehad?

Reageer op dit bericht

Reacties

• lucas | 21-07-2010 10:08

?? Prima monteurtej van lusscher ?? Kost ie per uur???

• seb | 21-07-2010 11:22

Hebben geen Lusscher maar wat ik wel weet van onze oude Screen, was dat de compressor luchtdruk verloor door een stom slangetje dat door ouderdom gescheurd was.
    Vuil (haren stof) in de filters kan er ook voor zorgen dat ie wel zuigt maar niet voldoende.

Maar ik mag aannemen dat een monteur daar naar kijkt.
    Wordt de compressor wel aangestuurd als hij het moet gaan doen? (hoor je hem aanslaan)
    Kan zomaar stom zekeringetje of zwitch zijn.

@Lucas: hartelijk dank voor de waardevolle post waarmee je dit forum hebt verrijkt.

• Jurjen Hobo Luscher | GTS delaer Luscher | 21-07-2010 14:38

Geachte lezers,

Ik werk bij de firma GTS dealer van Luscher.
    Door een van onze klanten is mij deze link gestuurd.

Het is vreemd om deze teksten te lezen. Wij staan juist bekend om onze 24 uur service. En vanzelfsprekend wordt dat niet op deze manier opgelost als hierboven beschreven.

Momenteel ben ik zelf verantwoordelijk voor de planning en ik kan u dan ook vertellen dat onze monteurs niet bij klanten zijn geweest met dit probleem.

Het is voor ons erg storend dit soort misleidende "informatie" te lezen.

Ik ga er dan ook vanuit dat schrijver van deze teksten dit zichzelf bewust is. Als u echt problemen heeft moet u dan een gekwalificeerde monteur laten komen. Wij lossen het namelijk wel voor U op.

Dus of hier wordt informatie verteld die niet waar is of er is geen officiele Luscher monteur geweest.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit vele klanten met ons eens zijn.

Vriendelijke groet,

Jurjen

GTS

• Hein | 21-07-2010 16:30

Als deze machine in Belgie staat (gokje)
    zou ik even www.gts.st surfen, dan is dit probleem misschiej binnenkort uit de wereld.

• Frank | GMW | 22-07-2010 02:12

Antwoord voor Jurjen. Wij hadden een officiele monteur in huis en hebben 2 Lusschers. In de CTP 130 werd de Spaghettibox verwisseld met als resultaat dat deze machine stilstond omdat het focus niet meer werkte. Toen op naar CTP 230, na de aanleg versteld te hebben en een update geinstaleerd te hebben draaide ook deze niet meer door voornoemd probleem. Aan het eind van de middag ging de monteur zwaar gestrest de deur uit en wij bleven achter met 2 niet werkende CTP"s. De volgende dag waren deze dealers niet te bereiken en hebben we zelf het voortouw genomen en na een paar uur werkte de focus en dus ook CTP 130 Voor de 230 contact gezocht met Zwitserland die ons met een verbinding via internet na een 2 uur uit de brand hielpen. Resultaat 2 draaiende CTP's en een vooraf betaalde rekening voor de monteur van Eur 2000,- Dit verhaal krijgt dus nog een dik staartje. Btw de monteur kwam uit Singapore

• Jurjen Hobo | GTS | 22-07-2010 09:09

Beste Frank,

Kijk nu zit er totaal andere wending aan het verhaal. Misschien wilt u de volgende keer er duidelijk bijzetten dat het NIET GTS betreft.

En wat ik eruit begrijp dat Luscher Zwitserland u ook keurig heeft geholpen.

Ik kan natuurlijk niet garant staan voor iemand uit Singapore. Waarbij de vraag al helemaal is waarom diegene deze werkzaamheden uitvoert.

Tevens stel ik het erg op prijs als u nog even contact met mij wil opnemen betreft enkele vragen.

Vr gr
    Jurjen

• Peter | 22-07-2010 15:07

@Jurjen. Regelmatige lezers van dit forum weten dat Frank en zijn drukkerij in Singapore zitten. Hij had dit voor de duidelijkheid erbij kunnen zetten.
    Maar jij had beter moeten lezen want nergens werd de naam GTS gebruikt en nu bemoei je je ergens mee terwijl dat niet hoeft.

• Frank | GMW | 23-07-2010 02:06

Wil je nog wat weten Jurjen zet dan je emailadres in je reactie. Verder zit ik niet in Singapore maar in Jakarta. De GTS heb ik nog nooit van gehoord.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon