Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Silverkeeper (backup-programma)

• Paul | 23-08-2010 12:51 | 1 reactie

Wie kent het backup-programma SilverKeeper? Ik kom er met de beschikbare engelstalige handleiding en mijn beperkte kennis van het technisch engels niet echt uit. De eerste backup is gemaakt en heeft ruim 10 uur geduurd. Bij de volgende backup moet alleen datgene wat gewijzigd is gekopieerd worden. Ik heb de opties Backup, Synchronize en Compare. Verder nog 'Never remove files' en 'Copy set to Folder'. Ik snap er weinig van. Wie werkt er met dit programma of kan mij advies geven omtrent de juiste instellingen? De engelstalige handleiding heb ik op onderstaande link gezet: http://www.send2deliver.com/deliver/e4ef678e89ce834fc4fc674b3de6299b/

Reageer op dit bericht

Reacties

• Johan E. | 26-08-2010 01:28

Ik ken het programma niet, maar het lijkt me dat 'synchronize' alleen de wijzigingen sinds de laatste keer kopieert. Als je een Mac gebruikt zou ik Time Machine gaan gebruiken en dit programma links laten liggen.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon