Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

plantaardige wasmiddelen

• rikkie | 23-08-2010 19:16 | 6 reacties

Ik ben op zoek naar een plantaardig wasmiddel of in ieder geval een wasmiddel met een vlampunt hoger dan 100 graden.Dit zal gebruikt moeten worden in wasinstallaties van een heidelberg speedmaster 74 uit 2005.Heeft iemand ervaringen met bepaalde middelen dan hoor ik graag je reactie.

Reageer op dit bericht

Reacties

• Marco | Beijersbergen & Partners bv | 23-08-2010 23:36

Wij kunnen een 100 graden wasmiddel en een plantaardig wasmiddel met een vlampunt van meer dan 180 graden leveren.
    Welke uiteraard in een automatische wasinrichting gebruikt kunnen worden.
    Wasprogramma moet wel aangepast worden.
    Kijk maar op onze site; www.beijersbergen.com

• Kees | drukkerij | 25-08-2010 19:43

Lijkt hier wel een advertentiepagina!
    Niet alleen mijn "bovenbuurman" verkoopt dit. Alle grafische toeleveranciers hebben goed wasmiddel in hun programma, en waarschijnlijk nog goedkoper als bij de leverancier hierboven

• RIKKIE | 25-08-2010 21:56

SORRY MENSEN, HET GAAT ME NIET OM EEN LEVERANCIER (DIE KAN IK ZELF WEL OPZOEKEN) MAAR OM DE ERVARINGEN VAN DE MENSEN DIE MET DEZE WASMIDDELEN WERKEN.
    DAARENTEGEN VINDT IK HET WEL EEN GOEDE ZAAK ALS EEN LEVERANCIER OP DEZE PAGINA MEEDENKT.GOEDKOOP HOEFT OOK NIET ALTIJD BETER OF SLECHTER TE ZIJN.

• Marco | Beijersbergen & Partners bv | 25-08-2010 22:54

Beste Kees
    Als zoals jij zegt je bovenbuurman vind ik je reaktie jammer want hoe bepaal jij dat onze prijzen bij een ander goedkoper zijn ???
    Trouwens we hebben het hier toch niet over prijzen gehad we willen alleen advies geven meer niet.
    Succes verder.

• Kees | drukkerij | 26-08-2010 17:14

Beste Marco,
    Laten we wel eerlijk blijven, je geeft niet alleen "advies" maar probeert ook je spullen te verkopen!
    Ik begrijp dat best, maar de laatste tijd komt er bijna bij ieder topic wel een leverancier met "raad". Dat is niet de bedoeling van dit forum.

groet
    Kees

• j.de Drukker | 26-08-2010 18:36

Marco, je kunt ook raad geven zonder een merknaam te noemen, geldt ook voor andere leveranciers.
    Rikkie, let op dat het wasmiddel dat je gaat gebruiken goedgekeurd is door je machineleverancier/fabrikant, wanneer dit namelijk niet goedgekeurd is, kun je bij problemen zoals verstopte leidingen, wel eens geen garantie meer hebben.
    Er zijn diverse wasmiddelen getest door o.a. Fogra en op de Fograsite kun je zien welke wasmiddelen door de diverse machinefabrikanten zijn vrijgegeven.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon