Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Hoge densiteit inkt

• Robbert | GMW | 03-09-2010 01:54 | 4 reacties

Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met het gebruik van Hoge Densiteit inkten. Voor b.v. kleurkracht en puntverbreding

Reageer op dit bericht

Reacties

• pipo | pipocompany | 03-09-2010 08:46

Wat versta je je onder ''hoge densiteit'' inkten?

• Kees | drukkerij | 03-09-2010 09:04

Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar lijkt mij dat je met deze inkt dus ook minder inkt op je rollen hebt zitten. Waardoor je niet "constant" blijft. een beetje hetzelfde idee als dat je met Cyaan op gesatineerd papier met een densitiet van 80 gaat zitten. Blijft je kleur ook schommelen.
    Er is een ideale inkthoeveelheid op je rollen waar je wel vanaff gaat wijken met deze inkten.

• Marc Bremer | 03-09-2010 09:38

De inktlaag dikte moet het zelfde blijven, anders heeft deze inkt ook geen zin en krijg je problemen zoals Kees die omschrijft. Wat de puntverbreding betreft, die moet je met het maken van de platen eventueel corrigeren en je moet je colormanagement goed op orde hebben om standaard orders ook goed te kunnen verwerken.

• ronald | Surigraphics | 03-09-2010 15:05

Beste Marc.
    Ik heb wat problemen met mijn accuset 1400plus.
    Kunt u mij een mailtje sturen op sales@surigraphics.com.

bvd
    Ronald

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon