Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

prijzen 2de hands apparatuur

• Henny van de Straat | lwd | 07-09-2010 09:14 | 6 reacties

Beste collega's,
    Wij hebben een kleine drukkerij waarvan de productie gaat stoppen. Er staat nu een Sukurai 52E 1kl, een ryobi 3302M 2kl en een CTP voor platen tot GTO formaat.
    We hebben een handelaar gevraagd voor een bod maar € 10.000 voor deze 3 machines lijkt me wel heel erg weinig.
    heeft er iemand ervaring met verkoopprijzen?

Reageer op dit bericht

Reacties

• Henk | 07-09-2010 12:02

het is een kwestie van vraag en aanbod en voor deze machine sis weinig vraag en veel aanbod. Je kunt ze ook zelf te koop zetten via www.pressxchange.com of www.presscity.com Maar ik denk niet dat je er veel meer voor kunt krijgen.

• Hennie Hoogervorst | Drukkerij Kaboem | 07-09-2010 13:57

Beste Henny,

Wij zijn ook een kleine drukkerij, en al een tijdje op zoek naar 2 kleuren Ryobi. Als de pers in goede staat, hebben we wel belangstelling.
    Bel gerust. 020 6120518

• Marcel | GGS | 07-09-2010 19:12

HI Henny,
    Ik heb inderdaad geen interesse in deze machine wat ik je wel wil aanbieden is dat ik ze voor je aanbied bij mijn (collega)contacten.
    Misschien dat die interesse hebben
    laat het maar weten. want dan heb ik wat meer gegevens nodig.

groetjes marcel
    0650437326

• Menno Ebbes | Prestess Print | 08-09-2010 12:56

Zet ze zelf te koop, wat voor CTP heb je staan?
    Groeten,

Menno

• Top Graphics | Top Graphics | 09-09-2010 20:46

Beste drukkers,

Het is inderdaad zo dat de prijzen van 2e hands machines laag zijn. Als je een eerlijke prijs wilt kun je Top Graphics bellen, deze zijn als een van de weinige in Nederland nog een onafhankelijk handelshuis en geven nog een goede prijs voor de 2e hands machines. Tevens kunnen ze materialen aanbieden zoals platen en inkt ed. voor een concurrerende prijs. Sikko Haan 06-12590171

• Kees | drukkerij | 15-09-2010 17:12

Hallo

Ook Topgraphics is dus zover dat ze zelfs hier op het forum klantjes proberen te winnen.
    wat hun materialen betreft: meestal goedkoper maar vaak buiten de nederlandse importeur om en daarom soms "oud" spul.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon