Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Enveloppen Feeders

• Gundog65 | 06-01-2012 14:13 | 3 reacties

enveloppen feeders. In de markt in Nederland draaien voornamelijk de feeders van Stenz. Maar zijn er ook andere goede merken te vinden. Na wat googelen kom je uit op Schneider en wat amerikaanse merken. Wie heeft er ervaringen mee.
    Hij zou acgter een printmaster of een sm 52 komen te hangen

Reageer op dit bericht

Reacties

• Wim | 06-01-2012 16:19

1) Is het gebruikelijk dat ontwerpers 'koude bestanden' aanleveren zonder gebruik te maken van 'trapping'.
    -
    2) Is het gebruikelijk dat enveloppendrukkerijen de benodigde inschiet van de te leveren oplage afhalen en de minderlevering dan niet verrekenen?

• ikke | 06-01-2012 21:26

PGF feader uit belgie, die belgen zijn niet zo dom als ze er uit zien.
    Tetterode verkoopt het ook geloof ik.
    succes

• P | 08-01-2012 21:45

Ik heb zowel met die van Stens als die van PGF gewerkt en als ik eerlijk moet zeggen bevalt die van Stenz mij het meest.
    Simpel en weinig storingen in de machine als envelloppenloop.
    Die uilegband van PGF ergoline is wel veel fijner, de loopt omhoog waardoor je niet hoeft te bukken.
    Kijk eens op youtube bij Schneider sf-80, ik ken hem niet maar zit er wel gelikt uit.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Wegens overcompleet te koop Kimoto Kimosetter 340i Makkelijk en snel op polyesther plaat printen w...

Lees meer...

Gevraagd

Wie kan ons, i.v.m. het vervangen van het mes,a.u.b. helpen aan een handleiding voor de EBA Multicut ...

Lees meer...

Aangeboden

wij hebben een mooie heidelberg gto 2 kleuren te koop met maar 21 miljoen druks. plus versie, en varn...

Lees meer...

Gevraagd

Wie wil van zijn wire-o vol of half automaat af, liefst met verschillende kopen en materiaal.

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon