Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

blokjes

• ronald ten cate | 25-05-2006 19:32 | 3 reacties

hallo hoe kan ik als mijn tekening ver groot in corel 12 krijg ik allemaal blokjes hoe kan ik hier een gewone recht lijn van maken met vr ronald

Reageer op dit bericht

Reacties

• Peter | 26-05-2006 14:51

Misschien moet je eerst de nederlandse taal onder de knie krijgen.

• j. de drukker | 27-05-2006 12:13

Dit komt omdat je een bitmapbestand hebt, je moet hier een vectorbestand van maken anders krijg je een zaagtandeffect als je gaat vergroten.

• corinde | 31-05-2006 13:17

Eigenlijk zou je Illustrator moeten gebruiken. Dit is een heel goed (vector gebaseerd) programma.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

X-riteColor Autoscan SpectrophotometerCompleet met calibratiestrip, voeding en calibration reference ...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zijn op zoek naar een 2ehands Rilnak.

Lees meer...

Aangeboden

Toppy electrisch verrijdbare stapelkeerder (2000) in perfecte staat van onderhoud en met nieuwe accu ...

Lees meer...

Gevraagd

Op zoek naar een goed functionerende klein formaat proefpers van b.v. Korrex, VanderCook, Eickhoffwie...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon