Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Re: regelmatige strep

• Robert (praktijkoplei | 20-03-2003 12:37 | 7 reacties

Je rollen regelmatig goed afstellen zou ik zeggen!!! later, Robert.

Reageer op dit bericht

Reacties

• klaas | 20-03-2003 23:30

Wat een eikel die Robert, er wordt hier een serieus probleem aangekaart en deze betweter denkt het weer beter te weten, je zal maar zo'n eigenheimer als praktijkopleider hebben, trouwens is het interessant om te weten wat iemands functie is of denkt "meneer"op deze wijze meer aanzien te krijgen. Z'n reacties raken in ieder geval kant noch wal. klaas

• Robert (praktijkoplei | 22-03-2003 17:16

Beste Klaas, Iemand uitkafferen op deze mannier heeft wel lekker veel zin?! Voorlopig heb ik jou op deze site nog geen hulp aan je collega's zien aanreiken, en wat mijn reactie betreft, die is in de eerste plaats serieus bedoeld, want 90% van dit soort problemen zit in een onjuiste afstelling. Ten tweede, een grapje over en weer moet kunnen, we zijn tenslotte allemaal grafici, dus dat we de afstellingen moeten onderhouden weet iedereen...! Ten derde, wat mijn funktieomschrijving betreft, er zijn meer hondjes die fikkie heten, en aangezien ik hier toch enigzins anoniem wil antwoorden, is dit een mooie manier om me te onderscheidden van eventuele andere Roberts. Even onofficieel onder jou en mij... ik mag in jou ogen een klotepraktijkopleider zijn, het betaald anders aardig...! Mzzl... Ikke dus!

• Andries | 23-03-2003 16:50

Way to go Robert! Ik denk dat Klaassie hier wat te ver gaat. Er worden in de verschillende topics wel meer van dit soort 'grappen' gemaakt, en dat moet kunnen. En nog iets rechtzetten: dat Roberts reacties kant nog wal raken slaat ook nergens op, want ik heb een aantal topics gelezen waarin hij zeer goed onderbouwde oplossingen aanreikt; of die nu DE oplossing zijn of niet, dat moet gezegd worden! Andries

• klaas | 24-03-2003 11:40

Dat denk je maar dat ik geen reacties geef, echter dit doe ik onder wisselende naam. De oplossingen die robert aandraagt hebben maar 1 uitkomst t.w. rollen stellen en controleren, echter als je de problemen leest van Roland van de bogert op 26 februari daar spreekt hij van VERTICALE strepen en als het een afstellingsprobleem in je rollen is dan heb je last van HORIZONTALE strepen. de groeten.

• Robert (praktijkoplei | 25-03-2003 08:32

Beste Klaas, Je hebt gelijk; In zijn tweede respons vermeldde Roland dit inderdaad, en daar heb ik overheen gelezen. Verticale strepen duidden op een probleem in het vochtsysteem, en hebben niets te maken met de afstelling van de inktrollen. Maar staat nog steeds: iemand op deze manier uitfoeteren is erg kinderachtig... Mzzl, Robert.

• klaas | 25-03-2003 19:04

Beste Robert, Je hebt gelijk, ik ben een beetje te hard van stapel gelopen(door diverse omstandigheden) maar ik had echt het idee ,door sommige van je reacties ,daar heb je weer zo'n betweter maar ik had niet zo mogen en moeten reageren.Ik bied je bij deze dan ook mijn verontschuldigingen aan.Van mijn kant zand erover en op nog vele reacties in de toekomst. groeten Klaas

• ko | 19-04-2003 22:51

Jammer ik vind juist het geruzie op een forum het leukst :-)

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

aangeboden horizon vergaarmachine-2 torens mc8a - mc8-vouwen/nieten spf-10-trimmer fc-10-uitvoerbandt...

Lees meer...

Gevraagd

Wij zoeken nog een snijmachine met een snijbreedte van ca. 50 cm. Aanbiedingen met opgave van merk/ty...

Lees meer...

Aangeboden

Ponsapparaat voor de GTO 52, voor films en platen. T.e.a.b.

Lees meer...

Gevraagd

Heeft iemand toevallig nog een pak (of aangebroken pak) negatieve offsetplaten liggen waar die niks m...

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon